باربری تجریش - اتوبار تجریش

اسباب کشی ، بسته بندی اثاثیه و باربری تجریش

باربری تجریش - اتوبار تجریش

اسباب کشی ، بسته بندی اثاثیه و باربری تجریش

بسته بندی لوازم آشپزخانه

بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل یکی از مهمترین خدمات شرکتهای اتوبار و باربری تهران در زمینه خدمات اسباب کشی تهران است. البته خدمات بسته بندی برای اسباب کشی و حمل بار شامل موارد زیادی می شود که در بخش های دیگر به آنها اشاره کرده ایم. از جمله مهمترین موارد می توان به بسته بندی لوازم صوتی تصویری، بسته بندی لوازم شکستنی و چینی، بسته بندی لوستر و لامپ ها، بسته بندی لباس و کیف و کفش و کلیه لوازم شخصی، بسته بندی لوازم موسیقی و موارد دیگر اشاره کرد که هر کدام اهمیت خود را دارند.
بسته بندی لوازم آشپزخانه (که به زبان انگلیسی packing kitchen for moving گفته می شود) نیز یکی از مهمترین وظایف یک شرکت اتوبار تهران است. شرکت باربری شمال بار تهران یکی از این شرکتهاست که با سالها تجربه در زمینه بسته بندی وسایل و اسباب و اثاثیه خانگی و یا شرکتها و سازمان ها توانسته در این عرصه بطور چشمگیری موفق شود و موفقیت های آن زبانزد خاص و عام گردد.   
 بسته بندی وسایل آشپزخانه و لوازم مختلف آن اعم از شکستنی و یا غیر شکستنی ها، نکته ای است که هنگام بسته بندی باید بصورت حرفه ای و دقیق صورت گیرد. هر چه این مرحله بهتر انجام شود در زمان حمل بار و جابجایی وسایل خانه به محل جدید، اسباب و اثاثیه شما آسیب کمتری می بینند و در صورت بسته بندی درست و اصولی اشیاء و لوازم آشپزخانه می توانید با خیال راحت نظاره گر باقی مراحل بسته بندی و اثاث کشی (بسته بندی مبلمان، یخچال فریزر، میز صندلی ها و غیره) باشید. 
لذا جهت بسته بندی وسایل آشپزخانه بهتر است که نکات اصولی و پایه ای آن رعایت شوند تا کارگران باربری و حمل بار بتوانند به آسانی در پایان کار هر کارتن بسته بندی حاوی لوازم این بخش از خانه را به آسانی در گوشه ای قرار دهند و آماده حمل و نقل با استفاده از خودروها و ماشین های باربری کنند. 
اصول بسته بندی لوازم آشپزخانه بصورت کلی شامل مراحل زیر است:
• جمع آوری لوازم و وسایل آشپزخانه در محل خاصی برای جمع آوری (مثلا بر روی کانتر کابینت ها و یا میز آشپزخانه) 
• آماده سازی لوازم بسته بندی از قبیل چسب نواری و دستگاه چسب زن، کارتن چند لایه مخصوص اسباب کشی، فوم، پلاستیک حبابدار، نایلون مخصوص جهت بسته بندی
• جدا کردن وسایل و لوازم شکستنی از غیر شکستنی
• دسته بندی وسایل آشپزخانه جهت بسته بندی به دسته های مختلف مثلا بشقاب ها، کارد و قاشق و چنگال، لیوان ها و...
• قرار دادن لایه های کاغذ و یا مقوا بین اشیاء شکستنی در کارتن ها (به خصوص لیوان ها)
مراحل بسته بندی وسایل آشپزخانه:
حال با فراهم کردن موارد بالا کارگران حمل بار و شرکتهای اتوبار باید از همان ابتدا دقت کنند که هر یک از نکات ذکر شده دقیق به درستی صورت گیرند. یعنی باید از همان ابتدا محیط آشپزخانه را مرتب و آماده جمع آوری و بسته بندی لوازم آن شوند. سپس وسایل و لوازمی مانند کارتن های بسته بندی کوچک و یا بزرگ و سایر لوازم مخصوص بسته بندی را باید در گوشه ای از آشپزخانه قرار داده شوند. سپس وسایل آشپزخانه به ترتیب نوع خود در کارتن ها قرار گیرند و سعی شود تا لوازم شکستنی در کارتن های کوچک تر قرار داده شوند تا زمان حمل و جابجایی بار فشار کمتری به کارتن ها وارد شود و احتمال رسیدن هر گونه آسیب به آنها به حداقل برسد. 
بین لیوان ها، ظروف شکستنی و چینی و یا سایر لوازم حساس شکستنی بهتر است با استفاده از مقوا و یا تکه های پارچه و یا پلاستیک حبابدار از هم جدا شوند. به این ترتیب پلاستیک و نایلون های حبابدار براحتی مانع از برخورد و یا آسیب دیدن لیوان ها، بشقاب ها و یا کریستال ها می شوند. البته می توان حتی کف کارتن ها را هم با استفاده از این نایلون ها پوشاند و به این ترتیب در طول مسیر حمل و نقل وسایل آشپزخانه شما توسط کارگران باربری و حتی زمانی که بارها توسط خودروهای باربری به سمت مقصد حمل می شوند، دیگر هیچ گونه برخوردی بین این اشیاء حساس و شکستنی پیش نمی آید (به خصوص برای مسافت های دور برای مثال جهت حمل بار به شهرستان) 
استفاده از برچسب و چسباندن لیبل بر روی هر یک از کارتن های حاوی وسایل و ولوازم آشپزخانه نیز کمک بسیار بزرگی به چیدمان مجدد آنها می کند. بطوری که بر روی کارتن ها عباراتی مانند: "شکستنی" و یا لیوان ها، چینی، بشقاب ها و ... می توانید بنویسید و به این ترتیب نه تنها هنگام حمل بار بلکه هنگام بازکردن و چیدمان مجدد وسایل در مقصد راحت تر می توان آنها را تفکیک کرد و هر دسته را در جای خود قرار داد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.